Incasso en betaling

Om de opvangkosten te kunnen incasseren, hebben wij een machtiging van u nodig. U ontvangt van ons een e-mail met een linkje om de incasso in orde te maken.
 
Wat kunt u verwachten?
  • Uw factuur vindt u in Mijn opvang vanaf 14 dagen voor de incassodatum en uiterlijk de 9e van de maand. Op de factuur staat vermeld dat het gaat om een openstaande factuur/openstaand bedrag. Dit komt omdat de incasso nog niet is geweest.
  • Wij incasseren altijd de 2e werkdag na de 19e van de maand. U heeft de kinderopvangtoeslag van de overheid dan al ontvangen, want die wordt gestort op de 1e werkdag na de 19e. De incassodata en data waarop de factuur beschikbaar is, vindt u in Mijn opvang.
  • Betaalt u de factuur zelf? Dan kan dit pas na de incassodatum. Vanaf dat moment is de betaalbutton pas actief.
Zelf uw factuur betalen?
  • Ouders die nog een bedrag moeten betalen, ontvangen hierover een bericht of herinnering. 
  • Het bericht heeft een button waarmee u direct met IDeal kunt betalen. Bij gebruik van de button komt u op een overzichtspagina (openstaande bedrag, bankrekening en omschrijving) met nogmaals de IDeal-button. Klik hierop om de betaling via internetbankieren in orde te maken.
Eerste betaling(en)
  • In het begin hebben wij de machtiging vaak nog niet ontvangen. U ontvangt dan van ons een bericht met het verzoek om de eerste factuur of facturen zelf over te maken. Deze facturen worden niet later alsnog geïncasseerd.
  • Zodra wij de machtiging hebben voor automatische incasso, verloopt de betaling via deze incasso en hoeft u dus niet meer zelf de betaling van de facturen te regelen. Wel zo gemakkelijk.

Twijfelt u over het bedrag dat wij gefactureerd hebben?
 
Wilt u een machtiging aanpassen?